Juba aastaid on Valemivihik olnud heaks partneriks organisatsioonidele, kes soovivad noorte sihtgrupini oma sõnumiga jõuda. Kogemused, tagasiside ja võimalused - nende kohta täpsem info allpool.

Valemivihiku lugu

OÜ Realister sai alguse õpilasfirmast 4Poega, mille asutasid neli Tallinna 21. Kooli noormeest 2003. aastal, olles sel hetkel 11. klassi õpilased. Ärijuhtimise või tootmise temaatikaga olid nad vaid nii palju kokku puutunud, kuivõrd võimaldas seda koolis valikainena võetud majandusõpetuse tund. Junior Achievement Arengufondi programmi raames otsustati luua oma õpilasfirma, mille (esiti ainsaks) müügiartikliks said A4-formaadis ruudulised kaustikud koos sisekaantele trükitud matemaatika ning füüsika valemitega – nii sündiski Valemivihik. Õpilasfirmat saatis tähelepanuväärne edu, mille tõestuseks pälviti teine koht konkursil „Parim õpilasfirma 2004“.

OÜ Realister asutati 2004. aasta juunis ning tänaseks on kunagisest õpilasfirmast välja kasvanud arvestatava kogemustepagasiga väikeettevõte.

Valemivihik on suurepärane reklaamkanal

  • Sihtgrupp hästi haaratud
    Eestis on 170 000 noort vanuses 8 – 18 eluaastat, kes kõik kasutavad igapäevaselt vihikuid. Valemivihik on seega suurepärane võimalus organisatsiooni info edastamiseks. Lisaks on veel võimalik jagada sihtrühmi, kasutades eri kooliastmetele suunatud Valemivihikuid. Nii võid olla kindel, et Sinu sõnum jõuab 100% sihtgrupini.
  • Kvaliteetne kanal
    Valemivihik luuakse koos õpetajatega, võttes arvesse riiklikku õppekava. Nii tagatakse vihiku sisu kõrgetasemelisus ning kasulikkus õpilastele. Ka trükkimisel on aastate jooksul välja kujunenud usaldusväärsed partnerid, kelle tehnoloogia ning tootmispõhimõtted ühtivad Valemivihiku kõrgete kvaliteedinõuetega.
  • Atraktiivne toode
    Valemivihik valmib koostöös õpilastega. Vihikute koostamise perioodil külastatakse koole ning viiakse erinevaid meetodeid kasutades läbi uuringuid, mille tulemusena valitakse viimse detailini välja vihikusse minev sisu ning unikaalne disainikeel. Meie eesmärgiks on valmistada kasulikke ja atraktiivseid õppevahendeid noorte jaoks.

Valemivihikute tehnilised andmed

B5 Valemivihik
Sihtgrupp: põhikool ja gümnaasium
Reklaami toimimise aeg: sept – mai
36 lehte, lamineeritud kaaned
5 lk valemeid, 23 joont
A4 Valemivihik
Sihtgrupp: põhikool ja gümnaasium
Reklaami toimimise aeg: sept – mai
50 lehte, lamineeritud kaaned
5 lk valemeid, spiraalköide
Algklasside Valemivihik
Sihtgrupp: 1.-3. klass
Reklaami toimimise aeg: sept – mai
12 lehte, lamineeritud kaaned
3 lk valemeid, 20 joont

Meediakajastus

Õpilasfirmast kasvas välja edukas tootja
19.10.2011, Äripäev
http://leht.aripaev.ee

Endine õpilasfirma ajab edukalt äri
22.08.2011, E24 portaal
http://www.e24.ee/

Koolipingist ettevõtjaks – Valemivihiku edulugu
15.10.2010, Bisness äriportaal
http://www.bisness.ee/valemivihiku-edulugu/

Ettevõtlus kui elustiil noortele
13.09.2004, Äripäev
http://leht.aripaev.ee

Partnerid, kes on valinud Valemivihiku, räägivad…

Kati Raudsaar (SA Innove, Rajaleidja koordinaator)

“Valemivihiku abiga jõuab Rajaleidja reklaam terve õppeaasta vältel õpilasteni. Seevastu reklaam ajalehes kestab ainult ühe päeva ja samas ei ole täpselt teada, kui paljud noored lehte loevad. Valemivihikut reklaamkanalina kasutades saan kindel olla, et jõuame täpselt sihtgrupini. Koostöö Valemivihiku tiimiga on  sujunud ilma viperusteta, alati leiame mõlemale poolele sobivad koostöövariandid. Usaldusväärne partnerlussuhe hoiab Rajaleidjat Valemivihikus.”

Kadri Palta-Kivi (Eesti Maaülikool, avalikkussuhete osakonna juhataja)

“Valemivihik on nooruslik, uuendusmeelne ning ideedele avatud. Reklaampind Valemivihikus ergutab tahet olla enamat kui lihtsalt reklaam teiste seas – siin on võimalus noori võluda tavapärastest kampaaniasõnumitest eristuvalt ja rakendada mängulisemaid meetodeid. Valemivihiku meeskonna poolt igal aastal koju kätte toodud konstruktiivne tagasiside on ekstraboonus ja teeb hingele pai, sest nii hästi fookusgruppi analüüsivat ja ausat tagasisidet kohtab üksiku reklaamikanali poolt teostatuna üliharva.”

Liina Liisveld (AS EMT, reklaamijuht)

“Valemivihik on suurepärane kanal jõudmaks efektiivselt koolinooreni. See on koht, mis on 100% õpilase silme all ja läbi mille saab noortega väga hea kontakti. Lisaks ei saa mainimata jätta Valemivihiku trumpe – mängulisust, mis muudab kanali tarbija jaoks atraktiivseks, ja paindlikkust, mis võimaldab ellu viia suurepäraseid ja väga erilisi loovideid.”

Ruth Pihle (Tartu Tervishoiu Kõrgkool, arendusspetsialist)

“Valemivihik on meie kui väikese kõrgkooli jaoks konkurentsitult kõige odavam otseturunduskanal, mille kaudu jõuab info meie peamise sihtrühma gümnasistideni. Isegi kui vaid ¼ gümnasistidest reklaami loeb, oleme siiski teinud soodsa tehingu.
Valemivihiku kasuks võrreldes e-maailmaga räägib nii hind, kui ka see, et gümnasist kasutab vihikut pikemat aega ja kõrgkool on tema laual kogu aeg. On aega mõelda, uurida ja teha valikut. E-maailmas jääme siiski rohkem taustamüraks. Võin julgesti kinnitada, et nii mõnigi õpilane saab esimese teadmise meie kõrgkoolist just Valemivihikust!”

Hannes Lents (Euroopa Noored Eesti büroo, teabe- ja kommunikatsioonivaldkonna koordinaator)

”Valemivihik on otse suunatud just sellises vanuses sihtgrupile, keda soovime programmi Euroopa Noored võimalustest teavitada. Informatsioon programmi Euroopa Noored võimalustest on sihtgrupile läbi kooliaasta Valemivihikus kättesaadav. Kui ka kohe kodulehele uudistama ei minda, siis mõnes arvutitunnis tuleb ikka reklaam meelde ja heidetakse pilk peale.”

Piret Rehepapp (Estonian Business School, turundusjuht)

„Valemivihikus on EBS aasta läbi sihtgrupil silme ees ning noor „õpib“ EBSi nime selgeks. Valemivihiku abiga saame kindlustada, et edasise haridustee valikus tuleb ka EBS kaalumisele. “

Uuri täpsemalt reklaamivõimalusi!

Ingel Luts, müügi- ja arenduskonsultant

“Helista või kirjuta meile ning leiame lahendused, mis Sulle personaalselt kõige paremini töötavad. Paneme meie aastatepikkused kogemused noorte sihtgrupile turundamisel ning suurepärase reklaamkanali Sinu kommunikatsioonikanalina efektiivsel moel tööle.”

Mob. +372 5687 7728, tel. +372 6 191 363  E-post. ingel@realister.ee või saada meile teade veebivormi kaudu Saadan kirja

Trackbacks for this post

  1. the original source
  2. blog
rabbit vibrator

Leave a Comment

Let us know your thoughts on this post but remember to place nicely folks!

You must be logged in to post a comment.